Isaberg 2023

Den 21-22/10 planerar klubben att åka till Isaberg för ett säsongsavslutande evenemang.

Tanken är att cykla pumptrack, men även olika former av MTB finns att prova (downhill/bikepark/trail)

Vi har reserverat 10 4-bäddsstugor. Stugorna har 2 separata sovrum med 2 bäddar per rum (våningssäng). I stugorna finns också kök,dusch och toalett samt vardagsrum med soffa (en extra bädd) och tv.

I paketet ingår en övernattning (lörd-sön)  lunch på lördagen, middag på lördagen samt frukost på söndagen.

Lunch och middag som ingår är en varmrätt inkl. sallad, hembakat bröd, bordsvatten och kaffe.

Specialkost ska anmälas senast en vecka innan ankomst.

Pris boende

1 x stuga Ekorren kostar 1200 kr för 1 natt

Paket med mat och trailpass

Inkl. 1 frukost, 1 lunch och 1 middag

595 kr per person

465 kr per barn födda 2011 eller senare

Prisexempel vid 4 personer i en stuga: 1200 + 4x595 = 3580 kr

Prisexempel vid 2 vuxna och 2 barn i en stuga: 1200 + 2x595 + 2x465 = 3320 kr

Klubben kommer subventionera del av kostnaden för barn/ungdomar som är medlemmar i klubben.

Slutgiltig kostnad för resan avgörs av hur många vi blir, och om vi fyller upp stugorna.

Vid intresse kan vi även boka in äventyrsgolf på lördag eftermiddag.

Äventyrsgolf 7-14 år 65 kr

Äventyrsgolf 15 år och uppåt 90 kr

Tilläggstjänster

Bäddset 150 kr per person (lakan & handdukar)

Slutstädning 950 kr per stuga

Husdjur 250 kr per stuga (ok i vissa utav stugorna)

Vi behöver få ett preliminärt bokningsläge så snart som möjligt, för att kunna boka upp dessa stugor.

Uppdetering 20230922: Nu är preliminärbokningen stängd. Vi har reserverat de stugor vi behöver.

Anmälning efter dagens datum sker endast i mån av plats.

Länk till anmälningsformulär

Det var ett väldigt uppskattat evenemang för dem som var med förra året. Barnen (och även de vuxna) får ett tillfälle att umgås utanför BMX-banan, och det brukar bli gott häng över ålders- och träningsgruppsgränser.

I priset ingår Trailpass, vilket behövs för att få cykla i anläggningen. Vill man köra liftburen cykling så får man skaffa Bikepass, vilket bokas på Isabergs hemsida.